Wednesday, July 11, 2012

It´s raining (men), hallelujah

Je několik věcí, co se od loňského léta změnily. Jednak, jak jsem už psala, si rodina najmula uklízečku - Polku Paulinu, takže já mám vlastně o půlku práce míň za stejný plat. Jenom jsem ten úbytek práce nějak nezaznamenala. Většinou denně pereme, občas si přijdu jak opravdová pradlena, jen to prádlo nemusím bělit na sluníčku na trávě. Uklízím ale po dětech hadry, boty, sem tam zametu kuchyň, a samozřejmě nádobí a zvířata. Taky teď mívám nějak častěji babysitting. Minulý týden byl proto docela katastrofa. Dala jsem se do uklízení Scarlettinýho pokoje, což mi vzalo celý tři dny, tak jsem se těšila, jak si aspoň v sobotu odpočinu. Ale pak jsem se dozvěděla, že rodiče odjíždí na párty už v sobotu po poledni. Což znamenalo, že jsem měla na starost Scarlett až do neděle. Jediným pozitivním  bodem byl festival Big Weekend tady v Cmb, kde se zastavila i olympijská pochodeň a my se Scarlett jsme si ji mohly dokonce podržet a vyfotit se s ní. Pak jsem večer dělala večeři - řízky s bramborama. A konečně večer, když jsem vyhnala Scarlett do postele a těšila se, že si taky pudu lehnout, došla Elly a přivedla bandu kamarádů na houseparty. Do postele jsem se dostala ve 4 ráno a ráno pak pokračoval úklid, než se vrátí rodiče. Mezitím jsem vařila bramboračku a dělala palačinky. Večer abych se nenudila mi přibyl další babysitting u australské rodiny, takže jsem dojela domů kolem půlnoci a v pondělí ráno opět budíček. Naštěstí jsem si udělala tak trochu volno, tak jsem s Gabi měly menší beauty day a nabarvily si vlasy - takže jsem teď něco jako do medova, zrzavo hnědá.. sama nevím. Až bude čas, možná dodám i fotky.

No a pak je tu počasí. Nepamatuju si, že by loni takhle hrozně pršelo. Teď lije každý den, několikrát denně. Střídá se to s několikaminutovými slunečnými intervaly a je docela zima. To počasí je vlastně taky důvod, proč jsem chytla hroznou rýmu a je mi fakt mizerně. Snažím se to léčit, jak se dá, ale zatím to moc neustupuje. Skoro nemluvím a nejradši bych prospala. Mám v sobě hektolitry čaje a několik modafenů, cucám pastilky na bolení v krku, do nosu si sprejuju snad po půl hodině... jestli do pátku nebudu fit, tak už nevím. U večeře mi Beve řekla, že zítra mám zůstat v posteli,tak mě celkem potěšila, že se stará. Jen nevím, jestli dostanu zaplaceno, když si den proležím v posteli... Suma sumárum, na vině je počasí a taky to, že jsem to o víkendu přehnala a tělo na to únavu okamžitě zareagovalo. No hold nemám tu anglickou imunitu vypěstovanou ještě...

No comments:

Post a Comment