Thursday, July 5, 2012

Dvakrát stejná řeka

Vždycky mě napadá spousta věcí, o kterých bych chtěla psát, ale jak otevřu tady to bílý okýnko, najednou nevím... Jsem opět v Anglii, Cambridge, stejná země jako loni, stejné město, stejná ulice, stejná rodina. Vstoupila jsem podruhé do té samé řeky. Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli zase zasvětím prázdniny úklidu a dělání služky... ale nakonec mě ta cizina přece jen přemluvila (ono to zas tak těžký nebylo stejně).

Dojela jsem před více než dvěma týdny. Bylo super, že jsem to tu už znala, jenom je škoda, že už skoro všichni odjeli, takže mě to navazování kontaktů čekalo znovu. Letos se to tu au-pairkama jen rojí. Loni mi přišlo, že nás tu byla jen malá hrstka, co se scházela. Letos je to rozrostlá komunita lidí odevšad, včetně Austrálie či Kanady. 

Snažím se si shánět i nějaký extra babysittingy a uklízení. Jednou u školy jsem měla velký štěstí, protože jsem potkala Australanku, co nutně hledala někoho na babysitting. Tak jsem se hned nabídla. Rodina je z Austrálie, ale několik let žili v USA. Pak se asi na rok nastěhovali do Cambridge a koncem měsíce se budou stěhovat do Chicaga. Na Británii si nějak nezvykli. Když jsem tam bylo, bylo celkem vtipné pozorovat, jak je u nich doma všechno "americký".. už jenom potraviny, co nakupují, a filtrovaná káva (žádný čaje!) mi tak moc připomněly Ameriku. Všemu pak ještě korunoval papír s písničkou America The Beautiful. No co víc k tomu říct.. 

Ještě než jsem odjela jsem se rozhodla začít hubnout. Jednak proto, že už si připadám fakt jak kulička, a taky proto, protože mám pořád pocit únavy- což, jak jsem se kdesi dočetla, je právě nedostatek pohybu.  Bohužel nějaký velký hubnutí moc úspěchů nemá.  Ono taky s těma jejich pozdníma večeřema, který jsou ještě fakt časově nepravidelný, se nějaký jezení pravidelně po 3 hodinách moc praktikovat nedá. No ale aspoň částečně se snažím si to jezení hlídat. Tak si jdu občas zaběhat a snažím se denně jezdit na kole. Většinou do města, kde pak nakupuju a stojí mě to teda víc, než kdybych zůstala doma, ale aspoň mám lepší pocit, že jsem 30 minut usilovně šlapala na kole (od nás do města je to asi 15 minut, tak 3 až 4 kilometry). Na gym jsem se vykašlala, protože skoro všude chtějí členství, který stojí dost peněz. Ale vytipovala jsem si nějaký bazény, kde by permanentka nemusela být  tak bolestivě drahá, takže to co nejdřív chci koupit. 

Jinak posílám mnoho pozdravů z anglického království! :)

No comments:

Post a Comment